7 Μαρτίου 2012

τα κατορθώματα μιας μάνας

Χτες το πρωί η μαμά μου βγήκε την βόλτα της στο φούρνο και στο σούπερ μάρκετ. Οπως ήταν με τη σακούλα στο χέρι την πλησιάζει ένας νεαρός και ακολούθησε ο διάλογος:
- δεν με θυμόσαστε, είμαι ο Γιάννης από το Χαλάνδρι.
- Με έστειλε ο γιός σας
- δεν έχω γιό, κόρη έχω
- ε ναι η κόρη σας η........
- Βασούλα
- ναι ναι η Βασούλα
- μου έχει δόσει αυτά τα χαρτιά να τα πάω στην εφορία
- μπράβο παιδάκι μου να τα πας
- ναι αλλά πως να τα πάω?
- ε δεν είναι μακριά η εφορία δίπλα είναι με τα πόδια
- όχι όχι δεν καταλάβατε

βγάζει η μάνα μου το κινητό
- μισό λεπτό να τηλεφωνήσω στην κόρη μου
- όχι όχι δεν πειράζει, η κυρία Δήμητρα δεν είστε?
- όχι δεν είμαι η κυρία Δήμητρα και θα τηλεφωνήσω στην αστυνομία.

Ο Γιάννης από το Χαλάνδρι έγινε μπουχός.
Φαντάζομαι ότι το φυσάει και δεν κρυώνει που μια γριά, ήταν διαβασμένη και δεν την πάτησε.
Ενημερώστε τους ηλικιωμένους για τα νέα κόλπα που έχουν βγάλει για να αποσπούν χρήματα. ΠΟΤΕ δεν πρέπει να δίνουν λεφτά αν ένας άγνωστος τους τα ζητήσει για λογαριασμό του παιδιού τους, του αδελφού τους, κάποιου συγγενή. Καλύτερα να είναι τρομαγμένοι και υποψιασμένοι από πριν

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αφήστε μια μπούρδα