17 Νοεμβρίου 2008

Το γύφτικο σκεπάρνι

Μεγάλη μέρα η σημερινή. Μου έρχεται να βγώ στους δρόμους να φωνάξω. Μου έρχεται να ανοίξω τις παλιές μου ατζέντες και να πάρω τηλέφωνο ανθρώπους που έχουμε να μιλήσουμε χρόνια μόνο και μόνο για να τους πώ "Με γράψαν" και όταν κάνουν την διαπίστωση ότι είμαι ακόμα πιο τρελή από τον καιρό που έχουν να μου μιλήσουν, να τους σκάσω το παραμύθι ότι έγραψαν για το blog μου στην Καθημερινή, και ας μην ξέρουν τι είναι το blog ούτε βεβαίως να ξέρουν ότι έχω blog! Βέβαια αυτό έγινε στις 12 του μήνα, όταν ο κος Ρηγόπουλος έγραψε για το Λουκέτο στο "Πλάζα" http://news.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_civ_2_12/11/2008_291770. Ενα θέμα που είχα παρουσιάσει πρώτη στο blog μου τον Οκτώβριο σε πανελλήνια πρωτιά. (ξέρω βλέπω πολύ ΤιΒι)
Για το γράψιμο στην Καθημερινή ενημερώθηκα από άλλον blogger ο οποίος έκανε εκτενή αναφορά στο δικό του blog για τα σινεμά που κλείνουν. http://atheofobos.blogspot.com/2008/11/blog-post_17.html.
Τους ευχαριστώ και τους δύο και σας αφήνω για να βγώ στους δρόμους να φωνάξω, μια που σήμερα καμαρώνω σαν γύφτικο σκεπάρνι!

I love bloging!
Και από αύριο που θα μου έχει φύγει το "ψώνισμα", θα επιστρέψω στην κανονική ροή του προγράμματος (είπαμε βλέπω πολύ ΤιΒι).

3 σχόλια:

  1. 'Ψιιιιτ'Εδώ'εγώ'Καμαρώνω πρην απο'
    σένα Πού δΙΑΒΆΖΩ'Παρακουθώ τά
    Πόστ'σου,'Χά....:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καθώς η ασχετοσύνη μου με τα μηχανήματα του διαβολου είναι δεδομένη, αυτός είναι ο μόνος τρόπος οχι να σχολιάσω την παραπάνω ανάρτηση αλλά να γκρινιάξω για αυτό που με χάλασε. Και ναι γκρινιάζω διότι εδω και δύο μέρες στο ''life style'' δελτίο ειδήσεων του Star Channel είδαμε στην κακοποίηση χιλιάδων ταύρων κάθε χρόνο στην Ισπανία. Εικόνες που αν στις οποίες κακοποιούνταν ανθρωποι και οχι ζώα θα υπήρχε έστω μια προειδοποίηση να απομακρυνθοόυν τα παιδιά απο την τηλεόραση, αν μη τι άλλο θα προβάλλονταν με pixel στα επίμαχα σημεία. Ναι σαν και αυτά που έκρυβαν τα πρόσωπα του Καρβέλα και της Πάνια όταν από όλα τα μέσα μαζικής ενημέρωσης είχαμε μάθει τις ταυτότητές τους. Υποκρισία να υποθέσω, απροσδόκητη εκτίμηση ποσοστών τηλεθέασης, αμιγή ηλιθιότητα; Να υποθέσω πως οι Κύριοι του Ε.Σ.Ρ. με κάτι τετοια αυνανίζονται και φτάνουν σε οργασμό ; Ελεος! Τι πρέπει να σας περγράψω γιά να αλλάξετε σώσβρακο, τα παιδάκια που δεν μπορούν να κοιμηθούν τό βράδυ ή τα γειτονόπουλα που κάνουν τα ίδια σε κάθε άτυχο αδέσποτο ; Ευτυχώς που το δελτίο του Star Channel είναι life style. Να υπενθυμήσω στον Κύριο Μαλέλη πως μερικοί απο εμας πιστεύουν στην μετεμψύχωση! Ποιός ξέρει μπορεί Κυριε Μαλέλη να γεννηθείτε ...ταύρος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλημέρα!
    Με το δίκιο σου καμαρώνεις. Έτσι κ αλλιώς ήταν μια από τις καλύτερες αναρτήσεις που έχω διαβάσει το τελευταίο διάστημα!
    (και μετά από αυτό το σύντομο διάλειμμα για διαφημίσεις - επιστροφή στην κανονική ροή του προγράμματος)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Αφήστε μια μπούρδα