20 Μαρτίου 2009

Η τυχερή μου μέρα

Χτες το βράδυ, κλήρωνε 4 μύρια στο Τζόκερ. Για άλλη μιά φορά θυμήθηκα να πάω να καταθέσω ένα δελτίο. Μετά τον τόσο ντόρο που έγινε με την σειρά εμφάνισης του Sakis στα προημιτελικά της Γιουροβίζιον, είπα να βάλω για τζόκερ το 13. Και μη νομίσετε ότι είμαι κρυφορουβίτσα. Μου είχε κολλήσει όμως το συγκεκριμένο νούμερο.
Αργά το βράδυ, χτύπησε το τηλέφωνο και με ενημέρωσαν ότι είχαν βάλει βόμβα απέξω από το κτήριο που στεγάζεται και το γραφείο που εργάζομαι.
Πανικοβλήθηκα! Ηξερα ότι ο εργοδότης μου ήταν στο γραφείο και θα δούλευε μέχρι αργά. Ευτυχώς είχε άγιο! Και αυτός και αρκετοί άλλοι που ήταν μέσα στο κτήριο και δούλευαν μέχρι αργά. Βλέπετε οι πανίβλακες που βάζουν τις βόμβες δεν κάνουν και μία εμπεριστατωμένη έρευνα για το πόσος κόσμος εργάζεται ή περνάει. Παράπλευρες απώλειες θα μου πείτε. Ομως τι φταίνε οι εργαζόμενοι, οι καταστηματάρχες, οι περαστικοί? Ολοι αυτοί που υποφέρουν από την οικονομική ή την πολιτική κρίση. Αμα έχεις τα αρχίδια κύριε τρομοκράτη άντε βάλε τη βομβίτσα σου στη Βουλή, στα γραφεία των κομμάτων, και αν τολμάς τράβα και στις Βρυξέλες και βάλε στο Ευρωκοινοβούλιο. Αφού πρώτα βεβαιωθείς ότι δεν θα κινδυνέψει κανείς.
Για την ιστορία πάντως, το έπιασα το Τζόκερ. Αλλά δυστυχώς μόνο αυτό και κανένα άλλο νούμερο, ώστε να είμαι σήμερα πλουσία! Δε με νοιάζει όμως. Ηταν η τυχερή μου μέρα αφού σήμερα είμαστε όλοι καλά.

3 σχόλια:

  1. Τύχη το λες αυτό;
    Αν αυτοί οι ανίκανοι είχαν βάλει την σωστή ώρα τη βόμβα θα ήσουνα σήμερα πρωτοσέλιδο και πιθανώς με δημοσία δαπάνη στο πρώτο νεκροταφείο !
    Ποιός τη χάρη σου τότε!
    Τον Αξαρλιάν θα τον ήξερε κανείς σήμερα αν η 17 Ν δεν φρόντιζε να τον κάνει διάσημο;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. τρομοκρατες και αηδιες ..... ολα για την κουκουλα γινοντε..... για να πεταξουμε τα μπλουζακια μας και να παμε να παρουμε αλλα ...... την τυχη μου μεσα......
    το 13 παντα ηταν τυχερος αρι8μος...... φτανει να βρουμε και τους υπολ.

    κλαημερουδιαααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αύριο νομίζω ξανακληρώνει, που ξέρεις, μπορεί να σου κάτσει και να περιμένεις μετά "τον επισκέπτη με το ελικόπτερο" να σου βουτήξει αυτά που θα έχεις κερδίσει, δεν ανατινάχτηκες να γίνεις διάσημη, αν σε κλέψει όμως ο διάσημος κλέφτης, θα αποκτήσεις τα 5 λεπτά δημοσιότητας που σου αναλογούν :PPPPPPPPPP

    :))))))))))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Αφήστε μια μπούρδα