24 Σεπτεμβρίου 2009

το καρότσι της λαϊκής

Κάτω από το σπίτι, κάθε Σαββάτο έχει λαϊκή. Αυτό δηλαδή τους χειμερινούς μήνες, γιατί τους θερινούς μετακομίζει σε άλλο δρόμο.
Κάθε Σαββάτο λοιπόν, το καλό μου, βγαίνει στο μπαλκόνι, χαζεύει αφ'υψηλού τους πάγκους, και μετά δίνει διαταγές, ποιόν πάγκο να επισκεφτώ.
Για μένα όμως η λαϊκή είναι διασκέδαση. Είμαι ικανή να την γυρίσω όλη, όχι για έλεγχο τιμών, έτσι βρε παιδί μου, για το χάζι. Μ'αρέσει να ακούω τους μανάβηδες να διαλαλούν την πραμάτεια τους, τους ψαράδες να σκαρώνουν στοιχάκια επίκαιρα πάντα, για να πουλήσουν τα ψάρια.
Βέβαια, δε μένω μόνο στο χάζι. Με τσάκωσα πολλές φορές να αγοράζω φρούτα, που στο τέλος δεν έτρωγε κανείς, λαχανικά με αμφίβολες ονομασίες και αμφίβολες ιδιότητες, μπρίκια (έχω κάνει συλλογή), κατσαβίδια και άλλα συναφή άχρηστα.
Αλλά και πάλι δεν ήταν αυτό το πρόβλημά μου. Τα χέρια μου από το βαρος είχαν μακρύνει δέκα πόντους το καθένα. Λίγο ακόμα και θα έκανα καριέρα μπασκετμπολίστα!
Θα μου πείτε γιατί δεν αγόραζες καρότσι λαϊκής. Το είχα σκεφτεί. Αλλά στη γειτονιά, πουλάγαν μόνο αυτά τα σιδερένια-γιαγιουδίστικα ή κάτι απαίσια καρώ που κάνουν τους σκωτσέζους να θέλουν να αλλάξουν σχέδιο φούστας.
Μέχρι που μια μέρα άνοιξε ένα μαγαζί με είδη σπιτιού και βρήκα ΤΟ καρότσι.
Ελαφρύ, χρώματος λαχανί να κάνει σετ με τη λαϊκή, με τσέπη πίσω, και χώρο να βάλεις μέσα ένα αρνί.
Το καλό μου όταν είδε το καρότσι, κόντεψε να του έρθει αποπληξία. Ηταν πολέμιος των καροτσιών και αυτό γιατί στα παιδικά του χρόνια, μια γιαγιά κατάφερε και άδειασε το καρότσι της λαϊκής, πάνω στο δικό του και βρέθηκε θαμένος κάτω από ένα τόνο ντομάτες και λαχανικά. Παιδικά τραύματα!
Εγώ απτόητη. Καμάρωνα σα γύφτικο σκεπάρνι. Είχα άλλο ένα λόγο να κόβω βόλτες στη λαϊκή. Αυτή τη φορά όχι για να χαζεύω, αλλά για να χαζεύουν το ωραίο μου λαχανί καρότσι.
Χτες ήρθε σπίτι μία θεία. Ηρθε η θεία και έφυγε το καρότσι. Οχι δεν στηρίξαμε τη θεία στον τοίχο, στη θέση του καροτσιού. Το καλό μου, το έπιασε η πονοψυχιά του και της χάρισε το καρότσι ΜΟΥ!
Και μου το είπε από το τηλέφωνο όταν ήδη είχε φύγει η θεία μαζί με το αγαπημένο μου καρότσι, ξέρετε με αυτό τον τόνο φωνής καλά-συγχωρα με-δεν έφταιξα-αμάρτησα-για-τη θεία . Ηξερε ότι δεν θα θύμωνα για τη θειούλα. Θύμωσα όμως που έδοσε το καρότσι!
Και τώρα έχω ασκήσει βέτο. Χωρίς καρότσι δεν πάω λαϊκή!

9 σχόλια:

  1. Υπάρχει και κάτι πιο δυναμικό να πεις:
    Αν δεν θέλεις καρότσι κατέβα και κουβάλα!

    ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. και μένα κάθε Παρασκευή...και γίνεται στη γειτονιά της λαϊκής...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ααααααα τελειες οι λαικες.....De_Laika....
    ΑΑΑΑχχχχχ τι ωραιο μπλουζακι αυτο????
    Χμμμμ ναι απο την μπουτικ De_Laika το πηρα...
    Και βρακια???????Ουυυυυυυ ενα σωροοο μια ντουζινα 3 ευροπουλα :Ρ
    Μην την αποχωριστεις την λαικη....απλα παρε καροτσι περτοκαλι τωρα...τετοιο εχω και γω...σαν τροχονομος μοιαζω και φυσικα σαν περναω ολοι κανουν στην μπαντα:))))
    Καλο βραδυ :))))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τις μισώ τις λαικές!
    Λάτρεψα όμως την ανάρτηση σου και το τραγούδι!!
    Καλώς σε βρήκα!
    Φιλί γλυκό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Γεια σου Νίνα. Εγώ σε λαϊκή ούτε από πάνω με αεροπλάνο δε θέλω να περάσω. Μου τη δίνει για τα καλά. Δε μπορώ αυτόν το συνοστισμό (εδώ επειδή έχουμε μία είναι μεγάλη και γίνεται της μουρλής) ούτε τις αγριοφωνάρες. Κατεβαίνουν και από τα γύρω χωριά και έτσι βρίσκουν την ευκαιρία να γεμίσουν τις τράπεζες και τις υπόλοιπες υπηρεσίες και γίνεται κόλαση. Ξέρεις... προβατοειδής κατάσταση. Αν δεν είναι τρίτη δεν κατεβαίνουν στην πόλη. Αν είναι τρίτη κατεβαίνουν στο παζάρι και σε όλες της υπηρεσίες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλέ μην ασκείς βέτο! Μόνο πάρε από τα 'είδη σπιτιού' ένα καινούριο καρότσι. Άντε και καλογέμιστο!

    Καλή σου μέρα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. πλησιάζει το Σαββατο. Καρότσι δεν βρήκα ακόμα. για να δουμε για να δουμε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. άσκησες βετο και στο μπλογκ ???? Εεεεεεεεεεεεε?

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Αφήστε μια μπούρδα