2 Απριλίου 2009

Νους υγιής

Καλά βρε, ούτε ένα e-mail με θέμα "χρυσό πιπί σου χακέψαν το μπλογκ" δεν στείλατε! Και όχι τίποτα άλλο, αλλά χτες ήταν μέρα που θα ξύπναγε ένα σκουλήκι που κάνει τους υπολογιστές άνω κάτω. Κανείς σας δεν ανησυχησε για την τύχη του μπλογκ μου (ακολουθεί σπαρακτικό κλάμμα). Τόσο ξεψαρωμένοι είστε πουλάκια μου?
Βέβαια υπάρχουν και μερικοί που μαρτυρούν χωρίς ξύλο όπως π.χ. η κυρά Ασετόν. Ολοι οι υπόλοιποι το ρίξατε στις γυμναστικές ασκήσεις! Θέλω να ελπίζω δηλαδή ότι δεν γυρίσατε απλά ανάποδα την οθόνη, αλλά το ρίξατε και το κατακόρυφό σας! Αλλά ακόμα και αν δεν το ρίξατε το κατακόρυφό σας αυτό σκεφτόμουν και γέλαγα. Εξάλλου ακόμα και οι προγονοί μας έλεγαν νους υγιής εν σώματι υγιεί και για άλλη μια φορά επιτέλεσα κοινωνικό έργο.
Οπότε τώρα ξέρετε!
Τέρμα τα λεφτά σε μασατζούδες και γυμναστήρια!
Ανοίγετε το μπλογκ μου και ή αρχίζετε τα κατακόρυφα ή αργά αργά κάνετε στροφές στο λαιμό σας.

6 σχόλια:

  1. εγώ πάντως το διάβασα μετά από ένα διπλό τολλουπ και τρία κατακόρυφα και μετά ακολούθησαν δύο γέφυρες. Είμαι πολύ γυμνασμένη. Και του χρόνου! Άσχετο, ένας σήμερα μου είπε ότι θα μου δώσει 10 ευρώ άμα τον αφήσω να χαϊδέψει τα βυζά μου. Εγώ του είπα, κάντα 100 και το συζητάμε. Κρίση έχουμε άφτερ ολ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ ωραία η νέα εμφάνιση, αέρας τροπικού δάσους... αλλά...

    Βρε άσπλαχνη μάνα! :PPP
    Που πήγε ο Λεό η μασκότ του blog σου;
    Γιατί τον έβγαλες;
    Φάση έχουν τα πιθήκια αλλά βάλε και μία photo της μασκότ έστω μικρή!
    Λεό απαιτώ να την δαγκώσεις ΤΩΡΑ!

    :PPP :))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Κι έλεγα τι μου λείπει τι μου λείπει. Μια καλή γυμναστική βρε!
    Καλημέραααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τώρα μάλιστα ο King Leo επανήλθε στη θέση του!

    Όσο για το πρωταπριλιάτικο "χάκεμα" του blog σου σιγά μη μάσαγα, αφού σε ξέρω μωρέ. :)))))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τι μας πέρασες βρε για να μασήσουμε? Εδώ μιλάμε για χρόνια ιστορίας μπροστά στα pcια και τα laptopια :Ρ

    Καλή σου μέρα :)

    p.s. Καλά το σχόλιο της Κοκκινοσκουφίτσας όλα τα λεφτά! χαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Εγώ πάντως γύρισα κεφάλι και μάτια ανάποδα και τα διάβασα όλα τέλεια! Είχα βέβαια ένα μικρό προβληματάκι σε 2-3 λέξεις που ξέχασες να βάλεις τόνο (σαν δεν ντρέπεσαι!!) αλλά μετά το έλυσα! ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Αφήστε μια μπούρδα