30 Απριλίου 2009

Το δισάκι μου στον ώμο για τον δρόμο

Για άλλη μια φορά οι πολύπαθοι Αθηναίοι ετοιμάζονται να εκδράμουν στη φύση. Τί και αν γυρίσαν την προηγούμενη βδομάδα? Πάντα υπάρχει ευκαιρία για γιορτή. Με οδηγό το ημερολόγιο από την αρχή του έτους, όλοι ψάχνουν πότε είναι τριήμερο για να την κοπανήσουν. Βέβαια είναι και κάποιοι τυχεροί που το 3ημερο το κάνουν 5ημερο. Και τώρα που έρχονται και εκλογές θα το κάνουν μιας βδομάδας διακοπές μια που είναι επίσης τριήμερο.
Ετσι λοιπόν και εγώ παρασύρθηκα στο να την κοπανίσω (με απείλησε η κολλητή, ότι θα με κόψει από φίλη, σιγά μη χάσει τέτοιο κελεπούρι). Τα σάντουιτς για τον δρόμο είναι ήδη έτοιμα (μέχρι να φτάσω θα έχω πάρει 3 κιλά) το σαραβαλάκι μου γεμάτο βενζίνη και βουρ!
Καλά να περάσετε!
Μακριά από τσουκνίδες!

7 σχόλια:

  1. Κοίτα να περάσεις καλά και να προσέχεις τα ζώα εκεί που θα πας!!Φιλάκια!Καλή Πρωτομαγιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. καλά να περάσεις και εσύ...και όπως είπαμε δεν είναι αργία...είναι απεργία...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Σατανική να προσέχεις στο δρόμο, να περάσεις όμορφα...και σφίξε καλά την μπαγκαζιέρα...ξέρεις εσύ!!

    ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ψιτ!! χρυσο πιπι, στο άλλο μπλοκ σου έφαγα !!! γγρρρρ!!!
    αααα καλο μήνα να χεις!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. χαχαχαχααα στο προηγουμενο σχόλιο ηθελα να πω ότι έφαγα πόρτα!!! αλλα μου έφαγε την πόρτα !!!! χαχααα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Λοιπόν καλά να περάσεις!
    Καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Αφήστε μια μπούρδα