5 Οκτωβρίου 2007

Από τη Σκύλλα στη Χάρυβδη (Alexa vs. AGB)

Διαβασα σήμερα τον τέλειο ορισμό του ιστολογίου: «...αλλά στην ουσία, το blog είναι σαν ένα προσωπικό ημερολόγιο.Καταγραφή γεγονότων και σκέψεων, ή αλλιώς, μια προσπάθεια να μετατρέψω το παρελθόν σε μέλλον...».
Κάθε ιστοκαταγραφέας αποτυπώνει στο ιστολόγιο του τις σκέψεις του, τους προβληματισμούς του, γεγονότα που του έκαναν καλή ή κακή εντύπωση κ.ο.κ.
Ενα ιστολόγιο μπορεί να είναι οτιδήποτε θέλει ο ιστοκαταγραφέας του. Με την δημιουργία ενός ιστολογίου έχεις αποφασίσει ότι θα εκτεθείς σε ένα ευρύ αναγνωστικό κοινό που μπορεί να σε κατακρίνει, να σε συγχαρεί, να συμφωνεί μαζί σου, να διαφωνεί μαζί σου.

Υπάρχουν πολλοί ιστοκαταγραφείς που προσθέτουν στα ιστολόγια τους την AGB του Internet ή αλλιώς Alexa Toolbar. Και εντάξει η σημασία των μετρήσεων τηλεθέασης είναι τεράστια, για να διανέμονται τα διαφημιστικά κονδύλια, ως επί το πλείστον, με κριτήρια ποσοτικά τα οποία εξαρτούνται από τον ακριβή αριθμό των θεατών (ακροατών, αναγνωστών ή επισκεπτών) του κάθε μέσου
Αλλά τί στην ευχή χρειάζεται άλλος ένας «κατάσκοπος» στα ιστολόγια μας; Τι με ενδιαφέρει αν το ιστολόγιο μου είναι σε καλή θέση στην ανακριβέστατη Alexa;
Δεν έχω έλλειψη αυτοπεποίθησης.
Δεν έχω ανάγκη να νοιώσω "σπουδαία" επειδή ίσως "κολλάνε" στο ιστολόγιο μου.
Κανείς δεν θα μου δόσει παράσημο, κανείς δεν θα "εξαγοράσει" τις σκέψεις μου.
Δεν θέλω να επηρεάσω μάζες για δικό μου όφελος. Θα μου άρεσε όμως να «επηρεάζω» την σκέψη των αναγνωστών μου, να τους προβληματίσω έστω και αν γράφω «μπούρδες». Θα μου άρεσε επίσης, να «επηρέαζα» την διάθεση των αναγνωστών μου. Θα μου άρεσε όποιος διαβάζει, να μπορεί να διαβάσει και πίσω από τις γραμμές.

Δεν θέλω να είμαι ένας ακόμη αριθμός στο Ιντερνετ.
Δεν θέλω ούτε οι αναγνώστες μου να είναι ένας αριθμός.
Θέλω να είναι, τα φιλαράκια μου!
Και πολλές φορές θέλω να είναι η έμπνευση μου!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αφήστε μια μπούρδα